Η απονομή του ασημένιου μεταλλίου στο τριπλούν στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου στην Κωνσταντινούπολη έγινε σήμερα στον Νίκο Ανδρικόπουλο. Θυμίζουμε ότι με επίδοση, 16.58, που είναι και ατομικό ρεκόρ κατέκτησε τη δεύτερη θέση. Δείτε το βίντεο…
Προηγούμενο άρθρο
«Μέσα» ο Φαμπιάνο, «έξω» ο Ρουπ για Λαμία
Επόμενο άρθρο
F1: Ξανά στην κορυφή ο Αλόνσο μπροστά από τον Φερστάπεν