Το 2014 η Formula 1 έκανε την αλλαγή σε υβριδικούς κινητήρες turbo V6 1.6 λίτρων. Με αυτούς ήρθε και το συγκρότημα της MGU-K, το οποίο ανακτά την κινητική ενέργεια που δημιουργείται κατά τη διάρκεια της πέδησης και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία.
Η Liberty Media προσπάθησε να καταργήσει την MGU-K κατά τη σύνταξη των κανονισμών κινητήρων του 2021, αλλά αντιμετώπισε αντιρρήσεις από τους κατασκευαστές κινητήρων.
Προσωπικά, ο Vettel θα χαρεί αν δει την MGU-K να αφαιρείται και θέλει επίσης να επιστρέψουν στους V12.
Ο οδηγός της Ferrari είπε μέσω της Kolner Express: “Η πρώτη μου ενέργεια θα ήταν να διπλασιάσω τον αριθμό των κυλίνδρων.”
“Θα ήθελα επίσης να αφαιρέσω τις μπαταρίες. Νομίζω ότι είναι περιττές, εκτός από την μπαταρία εκκίνησης.”
Ο Vettel όμως, δεν θα το δει να συμβαίνει σύντομα καθώς οι προϊστάμενοι της Formula 1 αποφάσισαν να επιμείνουν στον τρέχοντα τύπο κινητήρα μέχρι το 2025 ή το 2026.
Ο σύμβουλος της F1, Pat Symonds, λέει ότι ελπίζουν να ανανεώσουν τους κανονισμούς των κινητήρων στη συνέχεια, αλλά παραδέχεται ότι η Liberty Media πρέπει να πάρει τις ομάδες με τον μέρος της.
πηγή: f1fan.gr