Χρονιά… ισχυροποίησης του κιτρινόμαυρου brand name

από Νίκος Παπαδόπουλος

Τα διαπραγματευτικά "όπλα" της διοίκησης εν όψει της νέας σεζόν, όσον αφορά το εμπορικό κομμάτι

Η απουσία του ΑΡΗ τα τελευταία τέσσερα χρόνια από τη μεγάλη κατηγορία, κακά τα ψέματα δεν έπληξαν μόνο το αγωνιστικό κομμάτι. Μεγάλο ήταν το πλήγμα για το γόητρό του. Ή αλλιώς το brand name του ποδοσφαιρικού τμήματος. 

Το μέγεθος παρέμεινε το ίδιο ως σύλλογος. Η εμπορικότητα όμως έπεσε φυσιολογικά. Για να έρθει η φετινή σεζόν και να πάρει τα… πάνω της. 

Ο ΑΡΗΣ από το ξεκίνημα της σεζόν είναι σταθερά από τις ομάδες που… πουλάνε στην 1η κατηγορία. Κυρίως στις καλές αλλά και στις κακές στιγμές που είχε στη διάρκεια της τρέχουσας σεζόν. 

Οι τηλεθεάσεις-ρεκόρ που καταγράφει στα εντός έδρας παιχνίδια και η παρουσία του στην 3η θέση της λίστας των εισιτηρίων, ενισχύουν σημαντικά το brand name της ομάδας. Και όσο αυτό ισχυροποιείται, τόσο ο ΑΡΗΣ αποκτάει το δικαίωμα να… πουλάει πιο ακριβά. Είτε μιλάμε για εμπορικά δικαιώματα είτε σε χορηγικό επίπεδο. Ειδικά από την επόμενη σεζόν μπει στην εξίσωση η παρουσία τη ομάδας στους ομίλους του Europa League. 

Προτεινόμενα Άρθρα