Ασύλληπτο «πάρτι» Χάμιλτον

από AllAboutARIS

Ο… άπιαστος Χάμιλτον πήρε την 4η σερί νίκη του στο Σίλβερστοουν, με τον Βάλτερι Μπότας να είναι 2ος και τον Ράικονεν 3ο, όμως το «δράμα» της Φεράρι είναι πως και τα δύο μονοθέσιά της είχαν πρόβλημα με τα ελαστικά και ο Φέτελ είχε κλατάρισμα!

Mέσα στο «σπίτι» του δε χάνει (σχεδόν) ποτέ: ο Λιούις Χάμιλτον πήρε μια πανεύκολη νίκη (την 4η συνεχόμενη) στην πίστα του Σίλβερστοουν και έφτασε σε απόσταση αναπνοής από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος στο τέλος είχε- όπως και ο teammate του- τεράστιο πρόβλημα με τα ελαστικά και αναγκάστηκε να μπει στα πιτ για ν’ αλλάξει γόμα!

Δεύτερος ήταν ο απίστευτος και σήμερα Βάλτερι Μπότας, με τον Κίμι να καταφέρνει, τελικά, να κρατήσει την 3η θέση και ν’ ανέβει στο βάθρο.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή… 

Σβήνουν τα κόκκινα φώτα και έπειτα… ξανανάβουν

Με το που ξεκίνησε ο γύρος σχηματισμού ο Πάλμερ αποφάσισε πως είχε… τρέξει αρκετά και πάρκαρε τη Ρενό του εκτός, αναγκάζοντας τους πάντες να εκκινήσουν για δεύτερη φορά.

Όταν έσβησαν εκ νέου τα κόκκινα φώτα, λοιπόν, ο Χάμιλτον κρατήθηκε μπροστά από τον Ράικονεν, όμως ο Φερστάπεν «άρπαξε» τον Φέτελ, τα φρένα του οποίου «κάπνιζαν» πάρα πολύ έντονα λίγο πριν τη εκκίνηση.

Ο αγώνας, ωστόσο, δεν έμελλε να συνεχιστεί για πολλή ώρα χωρίς προβλήματα, καθώς ο Κβίατ χτύπησε τον Σάινθ και το αυτοκίνητο ασφαλείας κρίθηκε απαραίτητο.

Κι άπαντες έμειναν να περιμένουν το πότε στο… καλό θ’ αποχωρήσει από την πίστα.

Και τώρα πιάστε τον

Με το που έφυγε το Α.Α. στον 5ο γύρο και ο Χάμιλτον βρήκε μπροστά του ελεύθερο πεδίο, πάτησε το πόδι του στο γκάζι της Μερσέντες μέχρι τέλους και με συνεχείς ταχύτερους γύρους χάθηκε στον ορίζοντα, αφήνοντας τον Κίμι άνω των 10 δευτερολέπτων πίσω του.

Ο Μπότας-  που εκκίνησε 9ος λόγο της αλλαγής κιβωτίου- άρχισε ν’ αναρριχάται στην κατάταξη και ανέβηκε άμεσα 6ος, ενώ Φερστάπεν και Φέτελ μάχονταν για την 3η θέση. Οι δυο τους είχαν, μάλιστα, μια απίστευτη μονομαχία στον 16ο γύρο, με τον Γερμανό πιλότο της Φεράρι να περνάει για ελάχιστα μπροστά, πριν ο Μαξ κρατήσει (με το δικό του, «ιδιαίτερο» στυλ) την 3η θέση.

Όμως, αυτό θα ήταν προσωρινό…

Ώρα για πιτ στοπ, ώρα για αλλαγές στην κατάταξη

Στον 19ο γύρο ο Φέτελ, βλέποντας πως δεν μπορεί να περάσει τον Φερστάπεν στην πίστα- μπήκε στα πιτ για να βάλει τη μαλακή γόμα κι αυτή του η επιλογή αποδείχτηκε κόκκινο χρυσάφι: ο Ολλανδός τον ακολούθησε στο επόμενο πέρασμα, όμως βγήκε πίσω του στην 4η θέση. Ο Κίμι μπήκε στον 25ο, ο πρωτοπόρος Χάμιλτον στον 26ο και το 1-2 δεν άλλαξε.

Αυτό που άλλαξε, ωστόσο, ήταν ο… Μπότας: ο Φινλανδός έκανε τρομερό αγώνα και βρέθηκε ακόμα και δεύτερος. Μ’ ένα πιτ-στοπ αστραπή στον 33ο γύρο (μόλις 2.1 δεύτερα!) κατάφερε να περάσει στην 4η θέση, αφήνοντας πίσω του τον Φερστάπεν. Επόμενος στόχος του ήταν, φυσικά, ο 3ος Φέτελ που βρισκόταν μπροστά του 5.5 ολόκληρα δευτερόλεπτα.

Στις πιο πίσω θέσεις, ειδική μνεία στον σταθερότατο Οκόν που φιγούραρε γι’ ακόμα μία φορά εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας, αλλά και στον Ντάνιελ Ρικιάρντο που παρά την χθεσινή αναποδιά έδινε τη μάχη για να μπει στους βαθμούς.

Και, πλέον, το μόνο που είχε μείνει ήταν το τελευταίο μέρος του αγώνα… 

Προτεινόμενα Άρθρα