Νούμερα που προκαλούν ίλιγγο

από AllAboutARIS

Το τεράστιο εμπορικό μέγεθος του ποδοσφαιρικού Μουντιάλ πιστοποιήθηκε ακόμα μια φορά, αύτη τη φορά μέσω της δημοσιοποίησης των επίσημων μετρήσεων για την τηλεθέαση του τουρνουά της Βραζιλίας. 1 δισ. άνθρωποι παρακολούθησαν τον τελικό, ενώ στα 3 δισ. υπολογίζονται οι τηλεθεατές όλης της διοργάνωσης.

Η ΦΙΦΑ δημοσιοποίησε εχθές τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε η εταιρεία Kantar Media, που ειδικεύεται στην έρευνα αγοράς στον τομέα της τηλεοπτικής βιομηχανίας, πάνω στους αριθμούς τηλεθέασης του μεγάλου ποδοσφαιρικού ραντεβού του 2014. Η συγκεκριμένη έρευνα, που μετρά όσους παρακολούθησαν το γεγονός από σπίτια ή δημόσιους χώρους αλλά όχι το διαδίκτυο και κινητές συσκευές, θεωρείται ως η πλέον διεξοδική και ακριβής, για αυτό και τα αποτελέσματα έγιναν γνωστά ενάμιση χρόνο μετά τη λήξη του Μουντιάλ.

Σύμφωνα με την Kantar Media, 1,013 δισ. άνθρωποι παρακολούθησαν έστω ένα λεπτό από την αναμέτρηση μεταξύ των εθνικών ομάδων της Γερμανίας και της Αργεντινής, που έκρινε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Ο αριθμός αυτός είναι κατά 7% μεγαλύτερος σε σχέση με τον αντίστοιχο του Μουντιάλ της Νότιας Αφρικής, το 2010.

Όσον αφορά την παρακολούθηση έστω ενός λεπτού αγωνιστικής δράσης από οποιοδήποτε παιχνίδι του τουρνουά, ο αριθμός εκτινάσσεται στα 3,2 δισ. Σε αυτή τη μέτρηση δεν παρατηρείται αύξηση σε σχέση με το 2010, κάτι το οποίο είναι θετικό αν σκεφτεί κανείς πως το Μουντιάλ της Νότιας Αφρικής μεταδιδόταν σε πιο «φιλικές» ώρες προς τις μεγάλες ποδοσφαιρικές αγορές της Ευρώπης και της Ασίας.

Το στοιχείο που ίσως μπορεί να θεωρηθεί μία γεύση από το μέλλον του «βασιλιά» των σπορ, είναι η επιβεβαίωση του ρεκόρ τηλεθέασης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Περισσότεροι από 105 εκατ. κάτοικοι των ΗΠΑ παρακολούθησαν τουλάχιστον 20 λεπτά κάποιας αναμέτρησης, με το ματς της εθνικής τους ομάδας απέναντι στην Πορτογαλία παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 18,2 εκατ. τηλεθεατές.

Προτεινόμενα Άρθρα