Έγιναν… διαφημιστές (video)

από AllAboutARIS

Τέσσερις ποδοσφαιριστές της Γιουβέντους συμμετείχαν στη νέα πρωτοποριακή διαφημιστική καμπάνια του μοντέλου Renegade της μάρκας αυτοκινήτων Jeep, που είναι ο χορηγός φανέλας του συλλόγου.

Το Jeep Renegade είναι σχεδιασμένο για τους νεαρούς οδηγούς που ζουν στις μεγαλουπόλεις. Το διαφημιστικό κόνσεπτ της προώθησής του στο ιταλικό κοινό είναι σε πλήρη αντιστοιχία με το όνομα του, το οποίο μεταφράζεται ως ο εκτός νόμου, ο αποστάτης, ο αντάρτης, κλπ.
Η εταιρεία ζήτησε από τους Πολ Πογκμπά, Τζιόρτζιο Κιελίνι,’Αλβαρο Μοράτα και Σιμόνε Πέπε να γυρίσουν το Τορίνο με το νέο Renegade Limited και να μετατρέψουν πολλά από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα σε Renegade, χρησιμοποιώντας ειδικά φτιαγμένες κουκούλες.
Οι άσοι της «Γηραιάς Κυρίας» το έκαναν με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό, δείχνοντας πως απολαμβάνουν το να σκαρώνουν μία καλή φάρσα.

Φυσικά, το αστείο είναι η αντίδραση των κατοίκων το επόμενο πρωί, όταν αντικρίζουν τα αυτοκίνητα με τις κουκούλες και στη συνέχεια προσπαθούν να ανακαλύψουν ποιο είναι το δικό τους.
Όπως είπαμε, η Jeep είναι η εταιρεία που διαφημίζεται στη φανέλα των «Μπιανκονέρι». Αυτό το χορηγικό deal έχει γίνει μέσω μίας επιχειρηματικής καραμπόλας, με την Jeep να ανήκει στον όμιλο Chrysler που με τη σειρά του ανήκει στην αυτοκινητοβιομηχανία Fiat, αδερφή εταιρεία και μεγάλο χορηγό της Γιουβέντους.

Προτεινόμενα Άρθρα