Η αναγκαιότητα θέσπισης εμπορικών κριτηρίων

από Αντώνης Γκάτζιος

Οι αποφάσεις που θα ληφθούν στη σημερινή (28/5) συνεδρίαση του ΕΣΑΚΕ είναι σημαντικές, όμως το όλο θέμα δεν πρέπει να περιοριστεί στο οικονομικό και το γηπεδικό.

Απαραίτητο για την προώθηση του προϊόντος είναι και το εμπορικό κομμάτι. Ο ΑΡΗΣ είναι υπέρμαχος αυτής της άποψης και αναμένεται να την καταθέσει εκ νέου στο συμβούλιο. Δεν είναι δυνατόν να έχει 4.000-5.000 κόσμο σε κάθε ματς, να είναι μονίμως δεύτερος σε εισιτήρια (αν και τις τρεις τελευταίες χρονιές πάλευε να σωθεί!), να έχει την υψηλότερη τηλεθέαση από τις ομάδες της ΕΡΤ, και να λαμβάνει λιγότερα χρήματα από ομάδες με 200-300 φιλάθλους, απλά επειδή τερμάτισε σε χαμηλότερη βαθμολογική θέση.

Χωρίς Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό, αλλά και ΑΕΚ στο τηλεοπτικό πακέτο, ο ΑΡΗΣ, ακόμα και στην κατάσταση που βρίσκεται, είναι ό,τι καλύτερο, βάσει κόσμου και τηλεθέασης, έχει να “πουλήσει” η Basket League. Όπως, λοιπόν, αναμένεται να ζητηθεί και από τις ομάδες που κουβαλούν δυσβάσταχτα χρέη να είναι συνεπείς, βάσει των νέων μέτρων, έτσι πρέπει να εκτιμηθεί έμπρακτα και το τι προσφέρουν στη λίγκα.

Προτεινόμενα Άρθρα