Πιέζεται το σύστημα υγείας και στη Θεσσαλονίκη.
Ενδεικτική της εικόνας, είναι η αύξηση κατά 50% στις εισαγωγές στο νοσοκομείο “Παπανικολάου”, σε σχέση με την προηγούμενη εφημερία. Ανησυχία στο μεταξύ, έχει προκαλέσει το κρούσμα κορονοϊού που διαγνώστηκε σε γηροκομείο της πόλης. Πρόκειται για ένα 83χρονο, ο οποίος νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο και δεν είχε κάνει το εμβόλιο.
Προηγούμενο άρθρο
Κιτρινόμαυρα τζάκετ από την μπουτίκ της ΚΑΕ (pic)
Επόμενο άρθρο
Αυξήθηκαν οι εισαγωγές στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης (vid)