Ο γκαρντ από τον Άγιο Δομίνικο

Στέλνουν Σόσα στον ΑΡΗ

Ο γκαρντ από τον Άγιο Δομίνικο, έμεινε εχθές, 15/03, ελεύθερος από την ιταλική Καζέρτα. #ARISBC #ARIS

Πληροφορίες από την Αθήνα, κάνουν λόγο ότι ο ΑΡΗΣ είναι σε συζητήσεις με τον Έντγκαρ Σόσα.

Ο Σόσα, αγωνιζόταν μέχρι πρότινος στην Καζέρτα (13η στο ιταλικό πρωτάθλημα , με απολογισμό 9 νίκες και 13 ήττες σε σύνολο 22 αγώνων), με την οποία έλυσε εχθές 15/03 την συνεργασία του, επικαλούμενος προσωπικούς λόγους.

Από το ρεπορτάζ δεν προκύπτει ότι ο ΑΡΗΣ έχει ασχοληθεί με την περίπτωση του 29χρονου γκαρντ, ωστόσο από την Αθήνα υποστηρίζουν ότι οι «κίτρινοι» είναι σ’ επικοινωνία με τον παίκτη.

«Και στο Τορίνο, ξανά μαζί σου…» (pics&vids)
Προηγούμενο άρθρο «Και στο Τορίνο, ξανά μαζί σου…» (pics&vids)
Επόμενο άρθρο Δεν του πάει η Ρόδος
Δεν του πάει η Ρόδος

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News