Στο σημείο που βρίσκεται ο ΑΡΗΣ δε θέλει ούτε καλό μπάσκετ ούτε φρου φρου κι αρώματα

Με… μισό πόντο

Στο σημείο που βρίσκεται ο ΑΡΗΣ δε θέλει ούτε καλό μπάσκετ ούτε φρου φρου κι αρώματα, αλλά νίκες. Με άμυνα σαν τη χθεσινή, συμπαράσταση σαν τη χθεσινή και κάποιες διορθωτικές κινήσεις, μπορεί να τις πετύχει. Γράφει ο Αντώνης Γκάτζιος #ARISBC #ARIS

Για ένα ματς όπως αυτό με τον Ηρακλή δεν υπάρχουν πολλά να ειπωθούν από… μπασκετικής πλευράς. Στο σημείο που βρίσκεται ο ΑΡΗΣ θέλει νίκες και τα αμιγώς αγωνιστικά είναι εύλογο να περνούν σε δεύτερη μοίρα.

Είναι δεδομένο ότι ο ΑΡΗΣ δεν… έθελξε κιόλας με την απόδοσή του κόντρα στον Ηρακλή. Πείραξε κανέναν αυτό; Σαφώς και όχι. Γιατί η σούμα έγραψε 69-63 και ούτε από το μυαλό περνάει το ποιες θα ήταν οι επιπτώσεις αν το σκορ στον πίνακα ήταν ανάποδα. Όπως στο ποδόσφαιρο κυριαρχεί η ατάκα «είναι μερικά ματς που πρέπει να παίρνεις έστω και με… μισό μηδέν», έτσι και ο μπασκετικός ΑΡΗΣ χρειάζεται νίκες με… μισό πόντο.

Αν κάτι κρατάνε ο Σάββας Καμπερίδης και οι ιθύνοντες της ομάδας από το χθεσινό ματς, αυτό είναι ο χαρακτήρας που έδειξε η ομάδα όταν το πρώτο ημίχρονο δεν της πήγε όπως το περίμενε και η καλή άμυνα στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα. Δεν ήταν μόνο το παθητικό των 63 πόντων, αλλά και η νοοτροπία με την οποία έπαιξαν οι «κιτρινόμαυροι». Μετά από το πρώτο δεκάλεπτο, όρθωσαν τείχος. Τα 2-3 φάουλ στην προσπάθεια των «κυανόλευκων» για κάρφωμα ήταν και ένα μήνυμα: «Σήμερα κερδίζουμε εμείς». Το είπε και ο  Γιάννης Καστρίτης, ότι ο ΑΡΗΣ το ήθελε περισσότερο το ματς.

Φυσικά καιρός για… πλατιά χαμόγελα δεν υπάρχει. Ακολουθεί ακόμα ένας «τελικός», κόντρα στη Λάρισα η οποία έχει μεταμορφωθεί από «πρώτο φαβορί για υποβιβασμό» σε μία ομάδα που τρελαίνει κόσμο με τις εμφανίσεις και τις νίκες της. Έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση, η διαφορά των 14 πόντων του πρώτου αγώνα πρέπει να είναι στο μυαλό των «κιτρινόμαυρων». Είπαμε, νίκες με… μισό πόντο στην παρούσα φάση. Με Λάρισα και ει δυνατόν στη συνέχεια με Ιωνικό, ώστε το κοντέρ να γράψει 3-0, το ενεργητικό έξι νίκες και να αρχίσει να μπαίνει το νερό στο αυλάκι. Μομέντουμ, όπως συνηθίζεται να λέγεται…

Ο ΑΡΗΣ έδειξε και χθες αδυναμίες. Ειδικά στο διάστημα που ο Ηρακλής βλέποντας το 22-10 της τρίτης περιόδου γύρισε την άμυνα σε ζώνη, η ομάδα μπλόκαρε. Το σερί έγινε με τον Μόρις στο «4», όμως η χρησιμοποίηση των Μιλόσεβιτς, Ντραγκίτσεβιτς μαζί στο τέλος του αγώνα αποδείχτηκε ευεργετική, αφού οι δύο ψηλοί πέτυχαν τους πόντους που «καθάρισαν» το ματς, συνεργαζόμενοι άψογα.

Ο ΑΡΗΣ χθες έκανε το αυτονόητο για να μείνει ζωντανός. Απομένουν 11 αγώνες, μισό πρωτάθλημα σχεδόν, και με κάποιες διορθωτικές κινήσεις, η ομάδα μπορεί να πάρει τις νίκες που θέλει. Αρκεί να παίζει άμυνα σαν τη χθεσινή και να έχει συμπαράσταση από την κερκίδα σαν τη χθεσινή. Το έχουμε ξαναπεί, στο Παλέ είναι αλλιώς…

Πρωτάθλημα Νέων: Το απίθανο πέναλτι που έδωσε ο διαιτητής Γιαννακός στο ΠΑΟΚ – ΑΕΚ (vid)
Προηγούμενο άρθρο Πρωτάθλημα Νέων: Το απίθανο πέναλτι που έδωσε ο διαιτητής Γιαννακός στο ΠΑΟΚ – ΑΕΚ (vid)
Επόμενο άρθρο Αποφασίζει για τους τιμωρημένους
Αποφασίζει για τους τιμωρημένους

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News