Σε Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο παραπέμπονται να δικαστούν, με βούλευμα, οι υπεύθυνοι οίκου ευγηρίας στη Θεσσαλονίκη, όπου τον Αύγουστο του 2020 είχε εκδηλωθεί συρροή κρουσμάτων Covid-19, με συνέπεια να χάσουν τη ζωή τους 28 ηλικιωμένοι από επιπλοκές συνδεόμενες με τον κορονοϊό.
Διαβάστε περισσότερα στο googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
Πέθανε ο Τζον Μότσον, η θρυλική φωνή του FIFA
Επόμενο άρθρο
Ντελ Πιέρο: «Ο Φέργκιουσον ήταν επίμονος για να πάω στη Γιουνάιτεντ»