Συνελήφθησαν σε περιοχές της Ξάνθης και του Έβρου δύο αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν παράνομα στο εσωτερικό της χώρας μετανάστες.
Διαβάστε περισσότερα στο googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
Δίνει ξανά μάχη με την λευχαιμία ο Μιχαϊλοβιτς
Επόμενο άρθρο
Στην Αγία Σοφία ο Γκάνεα! (pic)