Έφεραν αποτέλεσμα οι εντατικές περιπολίες των αστυνομικών της Ασφάλειας Παιονίας, αφού είχαν ως αποτέλεσμα την επ’ αυτοφώρω σύλληψη πέντε αλλοδαπών που τους τελευταίους τρεις μήνες είχαν ρημάξει τους υποσταθμούς ηλεκτρισμού και αντλιοστάσια σε διάφορες περιοχές του Κιλκίς, διαπράττοντας συνολικά 44 κλοπές μετασχηματιστών και καλωδίων χαλκού!
Οι δράστες εντοπίστηκαν σε μια αγροτική περιοχή του Κιλκίς την στιγμή που προσπαθούσαν να ξηλώσουν ένα μετασχηματιστή από υποσταθμό της ΔΕΗ, τα ξημερώματα της Πέμπτης.
Διαβάστε περισσότερα στο googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
Formula 1: Νέα ομάδα στα… σκαριά για το 2024
Επόμενο άρθρο
Hustle: Το trailer της ταινίας των Λεμπρόν Τζέιμς-Άνταμ Σάντλερ (vid)