Λεκλέρ: “Χάσαμε επειδή δεν αμύνθηκα όσο καλά θα έπρεπε στον Πιάστρι”

από AllAboutARIS

Ο Αυστραλός οδηγός της McLaren έκανε μια πολύ τολμηρή κίνηση στα φρένα της κεντρικής ευθείας στον 20ο γύρο του σημερινού (15/9) αγώνα στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν. Έτσι, ο Πιάστρι -μετά το ένα και μοναδικό πιτ-στοπ και των δύο- πέρασε τον Λεκλέρ και ανέβηκε στην κορυφή, για να φτάσει μετά από 31 γύρους στη δεύτερη νίκη του στη Formula 1.

Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari παραδέχθηκε ότι σε εκείνο το σημείο ήταν που έχασε τη σημερινή νίκη του Μπακού – ενώ εξήγησε γιατί στη συνέχεια δεν είχε την ευκαιρία να απαντήσει στον Πιάστρι και να ανακτήσει την πρωτοπορία, παρά τις συνεχείς του προσπάθειες.

“Για να είμαι ειλικρινής, χάσαμε τον αγώνα στο σημείο που δεν αμύνθηκα όσο καλά θα μπορούσα στο τέλος της ευθείας” είπε ο 25χρονος οδηγός της Scuderia. “Αλλά έτσι γίνεται. Καμιά φορά κάνεις λάθη, και μαθαίνεις από αυτά. Όταν με πέρασε ο Όσκαρ, σκέφτηκα ‘εντάξει, τώρα πρέπει να μείνω ψύχραιμος, να προσπαθήσω να κρατήσω τα ελαστικά και να τον προσπεράσω αργότερα.Αλλά στην πράξη ήταν πολύ πιο δύσκολο από όσο πίστευα, στο τέλος της ευθείας, καθώς δεν μπορούσα να πλησιάσω όσο θα ήθελα. Πιστεύω ότι η McLaren ίσως είχε [ρυθμίσεις για] λίγο λιγότερη άντωση, κι έτσι στην ευθεία ήταν πολύ γρήγορη. Στις στροφές ήμασταν εμείς λίγο ταχύτεροι”, πρόσθεσε ο Μονεγάσκος.

Σχολιάζοντας το τριήμερό του στο Μπακού, ο Λεκλέρ κατέληξε: “Ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί, και το αυτοκίνητο μου έδινε καλή αίσθηση. Δυστυχώς, δεν είχα την ευκαιρία να κάνω συστοιχίες γύρων στις δύο πρώτες ελεύθερες δοκιμές με βαρύ φορτίο καυσίμου.

Έτσι, ακολουθήσαμε μια κατεύθυνση με τις ρυθμίσεις την οποία ήταν λίγο δύσκολο να διαχειριστώ στον αγώνα – ειδικά με τη σκληρή γόμα. Πάσχιζα να κρατήσω στη ζωή (σ.σ.: στο πλαίσιο θερμικής λειτουργίας) τα πίσω ελαστικά και προς το τέλος σκέφτηκα πως θα κατέληγα στον τοίχο. Ήταν πολύ οριακό”.

Προτεινόμενα Άρθρα