Η Θεσσαλονίκη έχει υποδεχτεί την… αφρόκρεμα του Χόλιγουντ και από το απόγευμα της Δευτέρας (28/6) θα γίνει επίσημα ο τόπος γυρισμάτων της νέας ταινίας του Αντόνιο Μπαντέρας.
Η κινηματογράφηση του έργου θα γίνει με 300 ηθοποιούς και 1.000 κομπάρσους και τα γυρίσματα θα διεξαχθούν ακατάπαυστα όλο τον Ιούλιο, με τερματισμό τον Σεπτέμβριο.
Προηγούμενο άρθρο
EURO-Social media: Ξεσάλωσαν Βέλγοι και Τσέχοι, “σύννεφα” στην Ολλανδία (vid)
Επόμενο άρθρο
Αναβλήθηκε το ματς της Σάκκαρη στο Wimbledon