Τετράωρη στάση εργασίας στα νοσοκομεία αύριο για το επίδομα ΒΑΕ ( επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας). Λίγες ώρες μετά την έναρξη της διαμαρτυρίας, στις 9 η ώρα, η ΠΟΕΔΗΝ έχει ανακοινώσει συγκέντρωση έξω από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.
Περισσότερα στο googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
Λιόλιος: «Του χρόνου θα κάνουμε Final 8»
Επόμενο άρθρο
ΚΑΕ ΑΡΗΣ και κόσμος γίνονται «ένα» μέσω της ΑΜΚ