Για δείπνο σε γνωστό εστιατόριο στα Λαδάδικα πήγε η Μόνικα Μπελούτσι, μετά τη βράβευσή της στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Δείτε περισσότερα στο Googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
Αποζημίωση «μαμούθ» θα πληρώσει η εταιρεία του Ρόμπερτ Ντε Νίρο (vid)
Επόμενο άρθρο
Μάτζικ – Χοκς 119-120: Μέγας Γιανγκ και σούπερ Μάρεϊ