Τέσσερις διακινητές που προωθούσαν παράνομα στο εσωτερικό της χώρας μετανάστες, συνελήφθησαν χθες σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις, σε περιοχές της Καβάλας και του Έβρου.
Συγκεκριμένα, στην πρώτη περίπτωση, αστυνομικοί του Τμήματος Διαχείρισης Μετανάστευσης Καβάλας συνέλαβαν το πρωί του Σαββάτου στην Εγνατία Οδό Καβάλας – Θεσσαλονίκης, έναν Έλληνα και έναν αλλοδαπό, διότι τους εντόπισαν να επιβαίνουν σε φορτηγό, και να μεταφέρουν παράνομα στην ενδοχώρα επτά μετανάστες. Μάλιστα ο οδηγός, δεν είχε δίπλωμα οδήγησης.
Διαβάστε περισσότερα στο googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
«O Ροντρίγκες βρέθηκε κοντά σε ομάδα από το Μεξικό»! (pic)
Επόμενο άρθρο
Μετά το σοκ, έναν μήνα εκτός (vid)