Σε πένθος βρίσκεται η οικογένεια του Αθηναίου διαιτητή Σταύρου Μάνταλου.
Σε πένθος βρίσκεται η οικογένεια του Αθηναίου διαιτητή Σταύρου Μάνταλου. Η μητέρα του Μάνταλου άφησε την τελευταία της πνοή σε νοσοκομείου της Καβάλας, κάτι που περίμεναν ότι θα συμβεί τις τελευταίες ημέρες, αφού η ασθένειά της είχε φτάσει σε πολύ προχωρημένο επίπεδο. Η κηδεία της θα γίνει στην Καβάλα, όπου και διέμενε μαζί με τον άνδρα της, ο οποίος ήταν επίσης διαιτητής.
Προηγούμενο άρθρο
Βασικοί με την Κ-20 Γιαννίτσης, Λεμονής και Αντωνιάδης
Επόμενο άρθρο
Το Top-5 της χθεσινής μέρας