Την δυνατότητα να μετακινηθούν δωρεάν δίνει σήμερα ο ΟΑΣΘ στους Θεσσαλονικείς

Δωρεάν μετακινήσεις στον ΟΑΣΘ

Την δυνατότητα να μετακινηθούν δωρεάν δίνει σήμερα ο ΟΑΣΘ στους Θεσσαλονικείς, συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις της εκστρατείας της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας.

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας χωρίς αυτοκίνητο και φέτος ο Ο.Α.Σ.Θ, παρέχει τη δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να μετακινηθεί δωρεάν με όλα τα λεωφορεία του.

Την δυνατότητα να μετακινηθούν δωρεάν δίνει σήμερα ο ΟΑΣΘ στους Θεσσαλονικείς, συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις της εκστρατείας της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας.

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας χωρίς αυτοκίνητο και φέτος ο Ο.Α.Σ.Θ, παρέχει τη δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να μετακινηθεί δωρεάν με όλα τα λεωφορεία του. Μετά από ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του, στις 22 Σεπτεμβρίου, από τις 12:00 έως τις 18:00. Ο ΟΑΣΘ παροτρύνει τους Θεσσαλονικείς να αφήσουν το αμάξι και να μετακινηθούν δωρεάν με το λεωφορείο.

Πήρε Χριστόπουλο, αλλά για τους γκολκίπερ!
Προηγούμενο άρθρο Πήρε Χριστόπουλο, αλλά για τους γκολκίπερ!
Επόμενο άρθρο Εξετάζει και Σιδεράκη
Εξετάζει και Σιδεράκη

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News