Συνεχίζεται το ροτέισον από τον Νίκο Αναστόπουλο για να αντιμετωπίσει τραυματισμούς και κούραση

"Πρώτη" Σαμαρά, έξω ο Πόι

Συνεχίζεται το ροτέισον από τον Νίκο Αναστόπουλο για να αντιμετωπίσει τραυματισμούς και κούραση

Η επιλογή του έλληνα τεχνικού να βάλει τον Σαμαρά και η αναγκαστική… θυσία του Πόι.

Ο περιορισμός στην χρησιμοποίηση παικτών άνω των 33 ετών (τρεις στην 18άδα) υποχρέωσε τον Νίκο Αναστόπουλο να αφήσει τον Μάουρο Πόι εκτός της αποστολής του αγώνα με το Αγιονέρι. Ο λόγος ήταν ότι χρειαζόταν ένα κεντρικό αμυντικό να παίξει δίολα στον Μελισσά και εν προκειμένω τον 38χρονο Σαμαρά ώστε να αγωνιστεί ο Ραούλ Μπράβο στο αριστερό άκρο. Ετσι την πλήρωσε ο αργεντινός που θα ξεκουραστεί ώστε να είναι φρέσκος στον αγώνα της επόμενης Κυριακής με την ΑΠΕ Λαγκαδά.

Κλείνει το πάρκινγκ της πλατείας Ελευθερίας
Προηγούμενο άρθρο Κλείνει το πάρκινγκ της πλατείας Ελευθερίας
Επόμενο άρθρο Επιτέλους το έβαλε
Επιτέλους το έβαλε

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News