Την Καθαρά Δευτέρα

Ευχή on air σε ρεπόρτερ της ΕΡΤ: «Χρόνια πολλά, καλά γαμ…»!

Την Καθαρά Δευτέρα, ρεπόρτερ της ΕΡΤ βρέθηκε στον Τύρναβο για να καλύψει ένα από τα πιο παραδοσιακά έθιμα για τα κούλουμα, το Μπουρανί, ωστόσο κάτοικος της περιοχής της ευχήθηκε καταλλήλως με το πνεύμα της εορτής!

Οι Τυρναβιώτες, γνωστοί και για τα τσίπουρά τους, την καθαρά Δευτέρα έχουν μια πατροπαράδοτη γιορτή και η εκπομπή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θέλησε να πάρει μερικές δηλώσεις από ένα μέλος του πολιτιστικού συλλόγου του Τυρνάβου.

Την Καθαρά Δευτέρα, ρεπόρτερ της ΕΡΤ βρέθηκε στον Τύρναβο για να καλύψει ένα από τα πιο παραδοσιακά έθιμα για τα κούλουμα, το Μπουρανί, ωστόσο κάκοικος της περιοχής της ευχήθηκε καταλλήλως με το πνεύμα της εορτής!

Οι Τυρναβιώτες, γνωστοί και για τα τσίπουρά τους, την καθαρά Δευτέρα έχουν μια πατροπαράδοτη γιορτή και η εκπομπή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θέλησε να πάρει μερικές δηλώσεις από ένα μέλος του πολιτιστικού συλλόγου του Τυρνάβου.

Δείτε το βίντεο…

"Στόχος μας; Οι τελικοί!"
Προηγούμενο άρθρο "Στόχος μας; Οι τελικοί!"
Επόμενο άρθρο Συνάντηση Μπερτομέου-Λάσκαρη
Συνάντηση Μπερτομέου-Λάσκαρη

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News