Οι Ελληνίδες Πρωταθλήτριες Ευρώπης στο Ευρωμπάσκετ κωφών,επισκέφθηκαν το μουσείο του ΑΡΗ, λίγο μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου,συνεχίζοντας τους πανηγυρισμούς και εντός του μουσείου.
Τον χώρο επισκέφθηκαν και μέλη των αποστολών της Τουρκίας και Λιθουανίας.Άπαντες έδειξαν εντυπωσιασμένοι αντικρίζοντας την συλλογή τροπαίων και αντικειμένων,αποθανατίζοντας κάθε τους στιγμή μέσα στο χώρο!
Προηγούμενο άρθρο
«Κράτα τη φανέλα για να σκουπίσεις τα δάκρυά σου»
Επόμενο άρθρο
Η απάντηση του ΥΠΕΞ στην τουρκική πρόκληση μέσα στην Αγιά Σοφιά