Όσα είπε ο Σέρβος, Ταντίγια Ντραγκίσεβιτς
”Αρχικά, είμαστε χαρούμενοι γιατί πετύχαμε μια σημαντική νίκη. Η Έλιος έχει καλή ομάδα και δυσκολεύει τους αντιπάλους με την δυνατή άμυνα που κάνει. Εμείς θέλουμε δουλειά σίγουρα και μπορούμε να βελτιωθούμε στη συνέχεια. Ήταν ένα καλό αποτέλεσμα για μας που μας δίνει ώθηση για το ντέρμπι του Σαββάτου με τον ΠΑΟΚ”.
Προηγούμενο άρθρο
”Σημαντικό που ξεκινήσαμε θετικά στην Ευρώπη”
Επόμενο άρθρο
Πέρασε από το Ισραήλ η Μπάνβιτ 70-83 (vid)