Άνοιξε χθες, Κυριακή, και επίσημα ξεκίνησε η τουριστική σεζόν για την Κέρκυρα, όσον αφορά τουλάχιστον τις αφίξεις στο αεροδρόμιο «Ιωάννης Καποδίστριας».
Διαβάστε περισσότερα στο googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
Νίκησε την Ρετζιάνα του Πρίφτη και πάτησε… κορυφή η Βίρτους Μπολόνια
Επόμενο άρθρο
Στα κάγκελα οι παίκτες του Πιερικού κατά Τομ Παπαδόπουλου