Ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν Μοτζταμπά Χαμενεΐ ανέφερε σήμερα σε γραπτή δήλωση πως οι ΗΠΑ και το Ισραήλ επιδιώκουν να «διχάσουν» το Ιράν, αφού υπέστησαν «συντριπτική ήττα» στον πόλεμο που ξέσπασε εναντίον της χώρας του.
Περισσότερα στο googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
Γερμανός μαθηματικός προβλέπει τον νικητή του Μουντιάλ 2026
Επόμενο άρθρο
Στην Αθήνα ο Ρίτσαρντ Σιάο (pic)