Γαλλία: Μωρό 18 μηνών πέθανε από υπερθερμία μέσα σε αυτοκίνητο

Ένα μωρό 18 μηνών πέθανε, αφού βρέθηκε σε κατάσταση υπερθερμίας την Τρίτη μέσα σε ένα αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο στο πάρκινγκ ενός πανεπιστημιακού νοσοκομείου στη Μασσαλία (νότια), δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων το πανεπιστήμιο χωρίς να διευκρινίζει την ακριβή ημερομηνία του θανάτου του.

Περισσότερα στο googlareis.gr

Κεραυνός από τον Γκέιγ για το 4-0 της Σενεγάλης! (vid)
Προηγούμενο άρθρο Κεραυνός από τον Γκέιγ για το 4-0 της Σενεγάλης! (vid)