Η Sony ανακοίνωσε ότι το “Grand Theft Auto 6” θα αποδίδει καλύτερα στο PS5, εκμεταλλευόμενο τις αποκλειστικές λειτουργίες της κονσόλας και του χειριστηρίου DualSense, στο πλαίσιο μιας στενής συνεργασίας με τη Rockstar Games.
Δείτε περισσότερα στο Googlareis.gr