Η Βανέσα Μπράιαντ επέστρεψε στη Μύκονο (vid)

Στη Μύκονο βρέθηκε η Βανέσα Μπράιαντ, πραγματοποιώντας μια σπάνια δημόσια εμφάνιση μαζί με τις κόρες της. Η χήρα του Κόμπι Μπράιαντ επέστρεψε στο νησί των Ανέμων δώδεκα χρόνια μετά τις οικογενειακές διακοπές που είχε κάνει εκεί με τον θρύλο του NBA, σε ένα ταξίδι που αναπόφευκτα ξύπνησε μνήμες από το παρελθόν.

Δείτε περισσότερα στο Googlareis.gr

Ο Κωνσταντέλιας έθεσε τον εαυτό του εκτός Εθνικής Ομάδας
Προηγούμενο άρθρο Ο Κωνσταντέλιας έθεσε τον εαυτό του εκτός Εθνικής Ομάδας