Ο Δήμος Πολυγύρου βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού
Δείτε περισσότερα στο Googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
Θεσσαλονίκη: Στους δρόμους ξανά οι αγρότες, φραγμός της ΕΛΑΣ στα Μάλγαρα
Επόμενο άρθρο
Πήρε Τσιντώτα ο Ηρακλής