Συλλαλητήριο πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης στην Κεντρική Πλατεία της Λάρισας, με τη συμμετοχή αγροτών, κτηνοτρόφων και μελισσοκόμων. Η κινητοποίηση οργανώθηκε από την Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας.
Διαβάστε περισσότερα στο googlareis.gr