Χειροπέδες σε έναν 45χρονο Τούρκο για παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών ουσιών και όπλων, πέρασαν χθες το μεσημέρι στελέχη της Περιφερειακής Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών (Π.Ο.ΔΙ.Ν.) του Κεντρικού Λιμεναρχείου Αλεξανδρούπολης.
Περισσότερα στο googlareis.gr