Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, το Μπέη Χαμάμ, αποδίδεται εκ νέου στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Τα εγκαίνια του μνημείου θα πραγματοποιηθούν σήμερα (Τετάρτη 24 Ιουνίου), στις 19:30, από την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.
Δείτε περισσότερα στο Googlareis.gr