Φωτιά εκδηλώθηκε λίγο μετά τις 09.00 σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ που κινούνταν επί της Περιφερειακής οδού στο ρεύμα προς τα δυτικά μετά τα Κωνσταντινουπολίτικα.
Δείτε περισσότερα στο Googlareis.gr
Προηγούμενο άρθρο
Σαμόρα, φορ και νούμερα
Επόμενο άρθρο
Καινούργιου: “Από κανά γκόμενο αποκλείεται τόσο μεγάλη ανθοδέσμη” (vid)