Χωρίς ταξί θα είναι η Θεσσαλονίκη την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου, με τους ιδιοκτήτες να διαμαρτύρονται για το νέο νομοσχέδιο για τη φορολόγηση των ελευθέρων επαγγελματιών.
Περισσότερα στο googlareis.gr
Χωρίς ταξί θα είναι η Θεσσαλονίκη την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου, με τους ιδιοκτήτες να διαμαρτύρονται για το νέο νομοσχέδιο για τη φορολόγηση των ελευθέρων επαγγελματιών.
Περισσότερα στο googlareis.gr