Ο #ARIS γνώρισε την ήττα από τον Ολυμπιακό με 3-0

Λύγισαν οι γυναίκες

Ο #ARIS γνώρισε την ήττα από τον Ολυμπιακό με 3-0

Με το αριστερό στους τελικούς οι γυναίκες

Ο ΑΡΗΣ κοίταξε στα μάτια την ομάδα του Πειραιά, χτύπησε το παιχνίδι από την αρχή, αλλά έχασε με 25-20 το πρώτο σετ.

Η υπεροχή του Ολυμπιακού αποτυπώθηκε στο δεύτερο σετ, όταν ξέφυγε και κυριάρχησε με 25-15.

Στο τρίτο σετ, ο ΑΡΗΣ προηγήθηκε (11-12), αλλά και πάλι, κυριάρχησαν στο φιλέ οι παίκτριες του γηπεδούχου με 25-17.

Τα σετ: 25-20, 25-15, 25-17.

Δίνει 40 εκατομμύρια λίρες για μεσοεπιθετικό της Γουότφορντ η Γιουνάιτεντ
Προηγούμενο άρθρο Δίνει 40 εκατομμύρια λίρες για μεσοεπιθετικό της Γουότφορντ η Γιουνάιτεντ
Επόμενο άρθρο Έγραψε ιστορία ο "30άρης" Μπράουν
Έγραψε ιστορία ο "30άρης" Μπράουν

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News