Για την πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα οι "κίτρινοι". #ARIS #ARISAC

Σάββατο με Φαίακα Κέρκυρας, το ανδρικό χάντμπολ

Για την πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα οι "κίτρινοι". #ARIS #ARISAC

Η ανδρική ομάδα χάντμπολ του ΑΡΗ, υποδέχεται το προσεχές Σάββατο (03/11, 16:00) τον Φαίακα Κέρκυρας, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Α2.

Οι “κίτρινοι”, μετά την ήττα στην πρεμιέρα από τον Ζαφειράκη Νάουσας, θέλουν την πρώτη τους νίκη στο πρωτάθλημα. Από την πλευρά της η ομάδα της Κέρκυρας, ξεκίνησε νικηφόρα τις υποχρεώσεις της, κερδίζοντας τον Γ.Α.Σ. Κλικίς.

Αναλυτικά το πρόγραμμα της 2ης αγωνιστικής:

Σάββατο 03/11:

ΑΡΗΣ-Φαίακας Κέρκυρας 15:30 Πρωτέας Άρτας-Αρίων Πτολεμαΐδας 18:00 Ζαφειράκης Νάουσας-Αρχέλαος Κατερίνης 18:00

Κυριακή 04/11:

Γ.Α.Σ. Κιλκίς-Απόλλων Καλαμαριάς 18:00

Τελικά δεν χωράνε "δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη"
Προηγούμενο άρθρο Τελικά δεν χωράνε "δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη"
Επόμενο άρθρο Ντι Μαρία: "Μένω για να κατακτήσω τρόπαια"
Ντι Μαρία: "Μένω για να κατακτήσω τρόπαια"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News