Σε μία πολύ σημαντική προσθήκη προχώρησε η ανδρική ομάδα χάντμπολ του ΑΡΗ, η οποία ενέταξε στο δυναμικό της τον Πέταρ Ασίμοβιτς.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του τμήματος, αναφέρει:
“Ο Petar Acimovic είναι και επίσημα παίκτης της ομάδας μας. Ο 24χρονος Σέρβος αγωνίστηκε από τα 17 του στα αναπτυγμένα πρωταθλήματα Γερμανίας και Αυστρίας και θεωρείται παίκτης επιπέδου Α1. Αγωνίστηκε επίσης στον Αρίωνα Πτολεμαΐδας.”
Προηγούμενο άρθρο
Το “φάντασμα” του Β΄ ημιχρόνου, εμφανίστηκε ξανά
Επόμενο άρθρο
Οι ευχές τους τμήματος πόλο