Τα κορίτσια του ΑΡΗ κέρδισαν με 3-0 σετ τις Ακαδημίες Πρωταθλητών Πεύκων #ARISAC #ARIS

Με νίκη ξεκίνησαν οι Κορασίδες Βόλεϊ

Τα κορίτσια του ΑΡΗ κέρδισαν με 3-0 σετ τις Ακαδημίες Πρωταθλητών Πεύκων #ARISAC #ARIS

Με νίκη ξεκίνησαν οι Κορασίδες Βόλεϊ του ΑΡΗ στο πρωτάθλημα, κερδίζοντας με 3-0 σετ τις Ακαδημίες Πρωταθλητών Πεύκων.

Αναλυτικά ο Α.Σ. ΑΡΗΣ αναφέρει:

“Με το δεξί” ξεκίνησαν οι Κορασίδες Βόλεϊ του ΑΡΗ στο πρωτάθλημα της ΕΠΕΣΘ.

Οι “κιτρινόμαυρες” κέρδισαν με 3-0 σετ τις Ακαδημίες Πρωταθλητών Πεύκων και μπήκαν “φουριόζες” στο φετινό “μαραθώνιο”. Οι Νεάνιδες του συλλόγου υποδέχονται αύριο Τρίτη (13/10, 21:30) την Ελπίδα Αμπελοκήπων στο “Ανέστης Πεταλίδης”, στη δική τους πρεμιέρα στο πρωτάθλημα.

Στο μεταξύ, την ήττα με 0-3 γνώρισε η ομάδα Παίδων του ΑΡΗ από τον Πήγασο Πολίχνης, στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της ΕΠΕΣΘ”.

Ζίπο σε… φόντο ΑΡΗ (pic)
Προηγούμενο άρθρο Ζίπο σε… φόντο ΑΡΗ (pic)
Επόμενο άρθρο Και επίσημα στο Νο 5 του κόσμου ο Τσιτσιπάς
Και επίσημα στο Νο 5 του κόσμου ο Τσιτσιπάς

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News