Τέσσερις παίκτριες έχουν "κίτρινες" κάρτες
Η ΕΠΟ ανακοίνωσε το ποινολόγιο για την 3η αγωνιστική της Β` κατηγορίας Γυναικών. Για τον ΑΡΗ, “κιτρινισμένες” είναι οι Γκόγκα, Καλαντζή και Πασπάλη, από την πρεμιέρα, ενώ προστέθηκε και η Γρηγοριάδου.
Προηγούμενο άρθρο
Εκτός αποστολής Αγκάνθο-Πουλίδο
Επόμενο άρθρο
Οι "ξεχωριστές" ιστορίες των Ισπανών