Σε μαζική προσέλευση του κόσμου

Περιμένουν γεμάτη Μίκρα

Σε μαζική προσέλευση του κόσμου,στο αποψινό ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, ελπίζουν στο βόλεϊ του ΑΡΗ

Τον κόσμο στον πλευρό τους θέλουν παίκτες και τεχνικό τιμ, στο ντέρμπι με τον "δικέφαλο"

Μια γεμάτη Μίκρα περιμένουν να δουν όλοι απόψε στο βόλεΪ του ΑΡΗ. Η κρισιμότητα του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, καθιστά απαραίτητη την μαζική παρουσία των φιλάθλων στο γήπεδο, ώστε να έρθει η νίκη, την οποία η ομάδα χρειάζεται για βαθμολογικούς και όχιμόνο σκοπούς.

Για όσους θέλουν να δώσουν το “παρών” στη Μίκρα και να παρακολουθήσουν το αποψινό παιχνίδι, θα μπορούν να προμηθεύονται τα εισιτήρια τους έξω από το γήπεδο, όπου θα γίνεται επίσης και η διάθεση των διαρκείας.

Ντέρμπι… must win!
Προηγούμενο άρθρο Ντέρμπι… must win!
Επόμενο άρθρο "Σε τέσσερις μήνες ο Τριανταφυλλάκος"
"Σε τέσσερις μήνες ο Τριανταφυλλάκος"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News