Ο Τάσος Γάτσης εξήγησε τους λόγους της νίκης του ΑΡΗ επί της ΑΕΚ

"Το θέλαμε και το πήραμε"

Ο Τάσος Γάτσης εξήγησε τους λόγους της νίκης του ΑΡΗ επί της ΑΕΚ

Ο Γάτσης αναφέρθηκε στον κόσμο της ομάδας

Μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΚ, ο Τάσος Γάτσης, στάθηκε στη συμπαράσταση του κόσμου του ΑΡΗ, λέγοντας:

«Τους ευχαριστούμε πολύ για τη συμπαράστασή τους. Ελπίζουμε να τους έχουμε δίπλα μας σε κάθε παιχνίδι. Απόψε, είχαμε άγχος, είχαμε πίεση, παίζαμε απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα, αλλά τελικά αποδείξαμε ότι θέλαμε πιο πολύ το παιχνίδι και το πήραμε».

Τώρα τον γουστΑΡΗΣ!
Προηγούμενο άρθρο Τώρα τον γουστΑΡΗΣ!
Επόμενο άρθρο "Κερδίσαμε ένα σκληρό παιχνίδι"
"Κερδίσαμε ένα σκληρό παιχνίδι"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News