Ο Αντώνης Παπαδόπουλος έδωσε τη δική του οπτική γωνία για το ντέρμπυ της Μίκρας

"Χτυπήσαμε στα αδύνατα σημεία της ΑΕΚ"

Ο Αντώνης Παπαδόπουλος έδωσε τη δική του οπτική γωνία για το ντέρμπυ της Μίκρας

"Ντεμπούτο" στον πάγκο για τον Παπαδόπουλο

Ο Αντώνης Παπαδόπουλος, ο οποίος κάθισε -για πρώτη φορά- στον πάγκο του ΑΡΗ, δίπλα στο Σπύρο Φίνο, υπογράμμισε:

«Οι αθλητές απέδειξαν ότι μπορούν να κερδίσουν και καλές ομάδες. Η ΑΕΚ κάποιες στιγμές έπαιξε πραγματικά πολύ καλά, χτυπήσαμε τα αδύνατα σημεία της, δε χάσαμε την αυτοσυγκέντρωση μας, δείξαμε ψυχή, γυρίσαμε και πήραμε το παιχνίδι».

"Κερδίσαμε ένα σκληρό παιχνίδι"
Προηγούμενο άρθρο "Κερδίσαμε ένα σκληρό παιχνίδι"
Επόμενο άρθρο "Το παιχνίδι γύρισε και χάσαμε"
"Το παιχνίδι γύρισε και χάσαμε"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News