Για το τρία στα τρία πάνε τα κορίτσια απέναντι στον Πήγασο

Οι σφυρίχτρες στο γυναικείο βόλεϊ

Για το τρία στα τρία πάνε τα κορίτσια απέναντι στον Πήγασο

Την τρίτη τους νίκησε σε ισάριθμα παιχνίδια θέλουν να πετύχουν οι γυναίκες του ΑΡΗ στο βόλεϊ.

Οι «κίτρινες» υποδέχονται την Κυριακή στο κλειστό «Ανέστης Πεταλίδης» τον Πήγασο Πολίχνης. Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι δύο γυναίκες, η Γεωργιάδου και η Μπουκουβάλα.

Το πρόγραμμα Σάββατο 18.00 Αίας Ευόσμου-Ν. Βότσης (Κύρκος, Κοτέλης)

Κυριακή 16.00 Πιερικός-ΕΟΣ (Παπαγεωγίου Αχ., Γρουσόπουλος) 18.00 ΔΑΣ Ωραιοκάστρου-Ερμής Δράμας (Μαυρίδης, Γιώγιου) 18.00 Ελπίδα-Ηρακλής Ιωαννίνων (Στεργιόπουλος Χρ, Κεχαγιά) 18.30 ΑΡΗΣ-Πήγασος Πολίχνης (Γεωργιάδου, Μπουκουβάλα) 19.00 Λαγκαδάς-Νέα Γενεά (Πεχλίδης, Κουκουμάκας)

Ανέλαβε Πανιώνιο ο Αλεξανδρής
Προηγούμενο άρθρο Ανέλαβε Πανιώνιο ο Αλεξανδρής
Επόμενο άρθρο Καταθέτουν για τις ενημερότητες
Καταθέτουν για τις ενημερότητες

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News