Πήραν το ντέρμπι με τον Ηρακλή με 60-52 οι "κίτρινες"

Συνεχίζουν αήττητες

Πήραν το ντέρμπι με τον Ηρακλή με 60-52 οι "κίτρινες"

Δεν έχουν γνωρίσει ήττα φέτος τα κορίτσια του ΑΡΗ

Οι νεανίδες του ΑΡΗ επικράτησαν με 60-52 του Ηρακλκή στο Ιβανώφειο και διατηρήθηκαν αήττητες στο πρωτάθλημα της Α2.

Ο ΑΡΗΣ είχε σε πολύκαλή μέρα τις Τσινέκε που σημείωσαν από 19 και 16 πόντους η καθεμία και οδήγησαν τις νεανίδες στην νίκη επί του Ηρακλή.

 Τα δεκάλεπτα του αγώνα: 6-11, 19-24, 38-38, 52-60

ΑΡΗΣ (Ατακτίδης-Μαρβάκης): Σικαλίδου, Τσινέκε Ε. 16, Θώμογλου, Ιγγλέζου 10(2), Βαντσιούρη, Κατσαμούρη 10, Τσινέκε Κ. 19, Παπαρδέλα, Τζιότζιου 3(1), Μπουντούκα 2, Γιαννουσίου.

ΗΡΑΚΛΗΣ (Καφαντάρη): Αναγνωστοπούλου 4, Λαγκαδιώτου 8(1), Σάγμαλη, Βελούδη, Πολυμένη 7, Ξανθινίδου 2, Κατσαμούρη 2, Πάππα, Τσολάκοβιτς 8, Γεροστεργίου 16, Στεφανίδου 5(1), Δαιμονάκου.

Διαιτητές: Λουλουδιάδης-Πράττος

«Vamosss arisss»
Προηγούμενο άρθρο «Vamosss arisss»
Επόμενο άρθρο Ζωντανά η Συνέντευξη Τύπου από το Παλέ
Ζωντανά η Συνέντευξη Τύπου από το Παλέ

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News