Με φόντο το final 4 οι "κίτρινες".

Για την πρόκριση οι κορασίδες

Με φόντο το final 4 οι "κίτρινες".

Οι κορασίδες του ΑΡΗ αντιμετωπίζουν αύριο (5/03) στις 16:30 τον Μέγα Αλέξανδρο Καλοχωρίου, στον δεύτερο προημιτελικό του πρωταθλήματος της ΕΚΑΣΘ.

Οι «κίτρινες», πραγματοποιώντας πολύ καλή εμφάνιση στο πρώτο παιχνίδι επιβεβαίωσαν την αγωνιστική τους ανωτερότητα, κερδίζοντας με 88-37 την ομάδα του Καλοχωρίου. Τα κορίτσια του ΑΡΗ, χρειάζονται, πλέον, μία ακόμη νίκη για να πάρουν το εισιτήριο για το final 4.

Διαιτητές: Αγραφιώτης Γ., Μιμηκόπουλος Γραμματεία: Δαουλτζής, Ανανιάδης, Άντωγλου.

"Η εκκαθάριση θα ολοκληρωθεί κανονικά"
Προηγούμενο άρθρο "Η εκκαθάριση θα ολοκληρωθεί κανονικά"
Επόμενο άρθρο Το photostory της σημερινής προπόνησης
Το photostory της σημερινής προπόνησης

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News