Ένα Ολυμπιακό μετάλλιο λιγότερο για τον Γιουσέιν Μπολτ.

Χάνει το χρυσό του Πεκίνο ο Μπολτ!

Ένα Ολυμπιακό μετάλλιο λιγότερο για τον Γιουσέιν Μπολτ.

Ο Νέστα Καρτέρ που έτρεξε με τον Γιουσέιν Μπολτ στα 4×100 του Πεκίνου πιάστηκε ντοπέ και έτσι η Τζαμάικα χάνει το χρυσό, γεγονός που αφαιρεί το «triple treble» του πιο γρήγορου ανθρώπου στον κόσμο!

Ένα Ολυμπιακό μετάλλιο λιγότερο για τον Γιουσέιν Μπολτ, ο οποίος χάνει το χρυσό στα 4×100 του Πεκίνου. Όχι για ατασθαλία δική του, αλλά για συναθλητή του! Συγκεκριμένα, ο Νέστα Κάρτερ, που ήταν μέλος της τετράδας στη σκυταλοδρομία του Πεκίνου, βρέθηκε θετικός σε απαγορευμένη ουσία

Το δείγμα του Τζαμαϊκανού ήταν ανάμεσα στα 454 που επανεξετάστηκαν από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή πέρυσι. Στον έλεγχο βρέθηκε θετικό σε μεθυλεξαναμίνη. Συνολικά 31 αθλητές δεν κατάφεραν να περάσουν την επανεξέταση. 

Ο Κάρτερ ήταν μέλος και στην ομάδα της Τζαμάικα στους Αγώνες του Λονδίνου το 2012, ενώ δεν συμμετείχε στην αποστολή για το Ρίο. Στο Πεκίνο έτρεξε το πρώτο σκέλος της σκυταλοδρομίας, στην οποία η Τζαμάικα έκανε παγκόσμιο ρεκόρ με 37.10! Ο Μπολτ, με τη βοήθειά του έκανε το περίφημο «triple treble», παίρνοντας χρυσό στα 100, στα 200 και στα 4×100. Ωστόσο, το τελευταίο αποτελεί πλέον παρελθόν…

Συνεχίζει να μαζεύει βραβεία ο Κριστιάνο (pic)
Προηγούμενο άρθρο Συνεχίζει να μαζεύει βραβεία ο Κριστιάνο (pic)
Επόμενο άρθρο Μαθαίνει τους αντιπάλους της η Εθνική Εφήβων
Μαθαίνει τους αντιπάλους της η Εθνική Εφήβων

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News