Εκμεταλλεύτηκαν την έδρα τους οι «κίτρινες»
Κιτρινόμαυρο βάφτηκε τελικά το ντέρμπι της Α1 γυναικών, καθώς ο ΑΡΗΣ επικράτησε με 73-71 του ΠΑΟΚ.
Οι κίτρινες σε ένα αγώνα που κρίθηκε στις λεμπτομέρεις κατάφεραν να βγουν νικήτριες εναντίον του ΠΑΟΚ στην παράτασε, αφού η κανονική περίοδος έληξε με σκορ 63-63 με τρίποντο για τον ΠΑΟΚ στο τέλος.
Στην παράταση ωστόσο οι “κίτρινες” ήταν πιο αποτελεσματικές και πιο ψύχραιμες και έτσι κατάφερα να φτάσουν στη νίκη με 73-71.
Τα δεκάλεπτα: 14-10,34-24,50-50,63-63, 73-71 (παράταση)