Οι γυναίκες στο τμήμα μπάσκετ του ΑΡΗ επικράτησαν με 73-71 του ΠΑΟΚ και βγήκαν νικήτριες στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης

«Κίτρινο» το ντέρμπι

Οι γυναίκες στο τμήμα μπάσκετ του ΑΡΗ επικράτησαν με 73-71 του ΠΑΟΚ και βγήκαν νικήτριες στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης

Εκμεταλλεύτηκαν την έδρα τους οι «κίτρινες»

Κιτρινόμαυρο βάφτηκε τελικά το ντέρμπι της Α1 γυναικών, καθώς ο ΑΡΗΣ επικράτησε με 73-71 του ΠΑΟΚ.

Οι κίτρινες σε ένα αγώνα που κρίθηκε στις λεμπτομέρεις κατάφεραν να βγουν νικήτριες εναντίον του ΠΑΟΚ στην παράτασε, αφού η κανονική περίοδος έληξε με σκορ 63-63 με τρίποντο για τον ΠΑΟΚ στο τέλος.

Στην παράταση ωστόσο οι “κίτρινες” ήταν πιο αποτελεσματικές και πιο ψύχραιμες και έτσι κατάφερα να φτάσουν στη νίκη με 73-71.

Τα δεκάλεπτα: 14-10,34-24,50-50,63-63, 73-71 (παράταση)

Με Ιλιτς και Καπνίδη
Προηγούμενο άρθρο Με Ιλιτς και Καπνίδη
Επόμενο άρθρο LIVE: Οι αγώνες της Football League
LIVE: Οι αγώνες της Football League

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News