Οι «χάλκινοι» ολυμπιονίκες στα 470

Aνεβάζουν ρυθμούς προπόνησης οι Μάντης-Καγιαλής

Οι «χάλκινοι» ολυμπιονίκες στα 470, Τάκης Μάντης και Παύλος Καγιαλής ανεβάζουν προπονητικούς ρυθμούς ενόψει «Πριγκίπισσας Σοφίας»

Από τους πιο δυνατούς αγώνες στην Ευρώπη, το 48ο Trofeo Princesa Sofia

Το δίδυμο της επιτυχίας έγραψε στην επίσημη σελίδα του στο Facebook, έπειτα και από την κατάκτηση του 8ου συναπτού τίτλου της σεζόν: «Μόλις δύο εβδομάδες απομένουν για το Τrofeo Sofia.

Aνυπομονούμε γι αυτό και οι προπονήσεις γίνονται ολοένα και έντονες!»

Συλλέγουν εμπειρίες οι μικροί πολίστες του ΑΡΗ (pics)
Προηγούμενο άρθρο Συλλέγουν εμπειρίες οι μικροί πολίστες του ΑΡΗ (pics)
Επόμενο άρθρο Ανέβηκε η Σάκκαρη
Ανέβηκε η Σάκκαρη

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News