Παράλληλα, ευχήθηκαν στον ποδοσφαιρικό ΑΡΗ να φτάσει εκεί που ανήκει
Στο “Κλεάνθης Βικελίδης” θα πραγματοποιήσει τη προετοιμασία της η ομάδα βόλεϊ γυναικών του ΑΡΗ, με το τμήμα να ευχαριστεί τη ΠΑΕ για την παραχώρηση του γηπέδου.
Αναλυτικά, η ανάρτηση του “κιτρινόμαυρου” τμήματος:
“Το γυναικείο τμήμα Volley γυναικών του ΑΣ Άρη, ευχαριστεί θερμά την ΠΑΕ Άρης, για την παραχώρηση του Κλεάνθης Βικελίδης για τις ανάγκες της προετοιμασίας της γυναικείας μας ομάδας. Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στους ανθρώπους της ΠΑΕ και είμαστε σίγουροι πως στο τέλος της χρονιάς θα πετύχουν τον στόχους τους και θα φέρουν τον Άρη μας εκεί που ανήκει.”